
Shantykoor was bij Babette
Algemeen 736 keer gelezenPuttershoek - Zaterdag 12 oktober was het weer zover. Paula van Wanrooy en het Shantykoor De Hoeksche Waard meerden af bij ‘Restaurant Bij Babette’ in Puttershoek. Het gebeurde al eerder en viel toen bij beide partijen goed in de smaak. Dermate goed dat deze zaterdag weer in Puttershoek werd opgetreden.
Aan het eind van de middag werd er ruim twee uur muziek gemaakt. Uit het uitgebreide repertoire kwamen bekende, maar ook nieuwe liedjes aan bod. Het publiek genoot en deed vrolijk mee. Paula nodigde twee meisjes van zo’n jaar of vier uit om mee te dansen en leerde hen ook om voorop te gaan in de polonaise. Sterretjes in de dop.















