Wat een mooie opbrengst, dankzij de inzet van iedereen. (foto: pr)
Wat een mooie opbrengst, dankzij de inzet van iedereen. (foto: pr)

Kinderen en ouders CBS De Schelp halen € 2423,16 op voor MetaKids

Algemeen 440 keer gelezen

Puttershoek - De kinderen en ouders van basisschool De Schelp hebben zich de afgelopen weken met hart en ziel ingezet voor het goede doel: MetaKids. Met verschillende acties en activiteiten is het prachtige bedrag van € 2423,16 opgehaald. De school zal dit mooie bedrag tot € 2.500 aanvullen.

MetaKids zet zich in voor kinderen met een metabole ziekte. Dankzij de donaties kan er meer onderzoek gedaan worden naar deze ernstige aandoeningen en krijgen kinderen een betere kans op een toekomst. Het initiatief van De Schelp werd met veel enthousiasme opgepakt door zowel leerlingen als ouders.

Van sponsoracties tot creatieve inzamelingen: iedereen heeft zijn steentje bijgedragen. Met trots kijken alle betrokkenen terug op deze succesvolle actie. Basisschool De Schelp bedankt iedereen die heeft bijgedragen aan dit mooie resultaat!

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant