
Badmintonteam BSM Hoeksewaard 1A won uit bij Quo Vadis
Algemeen 1.051 keer gelezenMaasdam - Voor de competitie won team Hoeksewaard 1 (A-poule) onlangs van Badminton Smashing Maasdam (BSM) de voorlaatste wedstrijd met 0-8 uit bij Quo Vadis 3 in Mijnsheerenland.
Richard, Chris, Dirk-Jan, Daniëlle, Ingrid, Sonja en Sanne wonnen vorig jaar in hun poule B. Dit competitieseizoen dus in de A-poule. Helaas heeft het team meerdere geblesseerden, maar kunnen rekenen op Daniël, Jasper, Jarco en Renske als invallers.
“Afgelopen wedstrijd verloren we thuis tegen Quo Vadis 2 met 3-5”, vertelt Sanne enthousiast. “We draaien na onze promotie van vorig jaar lekker mee in de A, we sluiten de eerste helft van de competitie af in de bovenste helft van de poule, dus we zijn lekker op schema om ons in de A te handhaven.”















