BSM bondsteam 3 is kampioen. (foto: pr BSM)
BSM bondsteam 3 is kampioen. (foto: pr BSM)

Badminton Smashing Maasdam bondsteam 3 is kampioen !

Algemeen 950 keer gelezen

Maasdam - BSM bondsteam 3 is kampioen! Het team van Badminton Smashing Maasdam (BSM) had nog maar 1 puntje nodig, maar 1 gewonnen partij …

Donderdag 6 februari speelden Jarco, Jasper, Vera, Denise en Louise (Renske speelde deze wedstrijd niet mee) in ‘s-Gravenzande tegen BC De Zeemeeuwen, hun directe concurrent voor plek nummer 1. 
“Dat ene punt wonnen we gelukkig gelijk al bij de eerste partij: de herendubbel. Dus die druk was eigenlijk al gelijk weg. We zijn kampioen!”, vertelt Jarco. Einduitslag van de wedstrijd werd 5-3 voor BC De Zeemeeuwen.

Maar ook meerdere andere teams gaan zéér goed in de Jeugdcompetitie, Bondscompetitie of Hoeksche Waardcompetitie. Voor die badmintonners is het de komende wedstrijden nog even spannend dus. 

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant