
Team HW2 van Badminton Smashing Maasdam krakend naar kampioenstitel
Algemeen 1.572 keer gelezenMaasdam - Vrijdag 15 maart speelde BSM-team Hoeksewaard 2 uit in Mijnsheerenland.
“In de laatste 2 wedstrijden moesten we nog 1 van de totaal 16 partijen winnen. De eerste herendubbel en eerste damesdubbel startten tegelijk. En jawel: Theo en ik wonnen en vrijwel tegelijk ook de dames,” met een brede trotse lach vertelt teamcaptain Arie over zijn team. “We gingen krakend naar de titel dit competitieseizoen met veel blessures, zieken, flinke verkoudheden en daardoor wisselingen in het team.” Maar voor Mandy, Theo, Jeroen, Elly, Caroline, Laura, Arie en Cassandra eindigde toch afgelopen vrijdag met het binnenhalen van het kampioenschap. Op naar poule B volgend seizoen.















