Kom maar op met die spullen! (foto: pr)
Kom maar op met die spullen! (foto: pr)

Basisschool de Fontein doet ook mee aan E-waste race

Algemeen 883 keer gelezen

Puttershoek - Ook dit jaar zet groep 7 van de Fontein in Puttershoek zich in om zo veel mogelijk elektrische apparaten in te zamelen. De apparaten kunnen goed gerecycled worden. Zo wordt er van iets ouds weer iets nieuws gemaakt. Ze dragen daarmee bij aan een beter milieu.

Helpt u ons mee met het inzamelen van zo veel mogelijk apparaten? Alles met een stekker, accu of batterij dat niet groter is dan 50 centimeter kunt u inleveren bij basisschool de Fontein in Puttershoek aan de Wilgenlaan 15. 

U kunt ook uw apparaten aanmelden op de website: www.ewasterace.nl, dan kunnen de kinderen uit groep 7 bij u ophalen. Kijk voor meer informatie op www.ewasterace.nl

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant