Afbeelding

DRIE JUBILARISSEN BIJ CRESCENDO

Algemeen 544 keer gelezen

Zuid-Beijerland - Tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van muziekvereniging Crescendo zijn drie leden gehuldigd voor hun trouwe lidmaatschap.

Anja van der Zwart-Kind en Wendy van der Griend-Kooloos waren beide 25 jaar lid van de Zuid-Beijerlandse muziekvereniging en Wim van der Wulp kreeg de versierselen, behorend bij een 50-jarig lidmaatschap. 

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant