
DRIE JUBILARISSEN BIJ CRESCENDO
Algemeen 544 keer gelezenZuid-Beijerland - Tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van muziekvereniging Crescendo zijn drie leden gehuldigd voor hun trouwe lidmaatschap.
Anja van der Zwart-Kind en Wendy van der Griend-Kooloos waren beide 25 jaar lid van de Zuid-Beijerlandse muziekvereniging en Wim van der Wulp kreeg de versierselen, behorend bij een 50-jarig lidmaatschap.















